ARTHREX POLSKA sp. z o.o.

zatrudni na stanowisko

Junior Territory Manager SportsMed (małopolskie)

Kariera, która zmienia życie

Lubisz pracować z innymi ludźmi? Jesteś otwarty na nowe wyzwania i rozwój w środowisku medycznym? Chcesz rozwijać się razem z Arthrex?

Na początku współpracy oferujemy kompleksowe wsparcie w zarządzaniu przydzielonym regionem i linią produktową, we współpracy z doświadczonym Product Managera Arthoplasty (Buddy). Intensywne szkolenie produktowe pozwoli na szybkie osiągnięcie stanowiska Territory Sales Managera.

Oferujemy:

  • Możliwość bycia częścią globalnego lidera rynku
  • Dynamiczne i inspirujące środowisko pracy
  • Wiele możliwości pracy nad ambitnymi projektami i zadaniami
  • Możliwość dalszego rozwoju osobistego i zawodowego
  • Motywujące wynagrodzenie finansowe
  • Umowa o pracę na pełny etat

 

Kluczowe obowiązki:

  • Opieka nad przydzielonym regionem i linią produktową
  • Zdobywanie wiedzy produktowej w celu osiągnięcia poziomu Territory Managera
  • Profesjonalne wsparcie klientów
  • Budowanie relacji z klientami
  • Osiąganie wyznaczonych celów i zadań
  • Aktywny udział w negocjacjach z klientami, w tym udział w przetargach publicznych
  • Raportowanie i administracja
  • Planowanie działań wspólnie z przydzielonym Product Manager Arthoplasty
  • Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla personelu medycznego (głównie na salach operacyjnych) oraz stałe monitorowanie wymagań i poziomu satysfakcji klientów
  • Reprezentowanie firmy na sympozjach i konferencjach medycznych
  • Aktywne monitorowanie i wykorzystywanie szans rynkowych

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie kierunkowe medyczne)
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
  • Silne umiejętności interpersonalne, umiejętność budowania i utrzymywania silnych relacji biznesowych
  • Zorientowanie na klienta, umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność adaptacji, umiejętność i chęć uczenia się
  • Świetna organizacja pracy, wielozadaniowość, skrupulatność
  • Kreatywne rozwiązywanie problemów
  • Umiejętności sprzedażowe, dążenie do wyników
  • Prawo jazdy. B

 

Dzień z życia

Głównym celem tego stanowiska jest sprzedaż i promocja innowacyjnej gamy produktów Arthrex.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną sprzedaż pełnej gamy produktów w przypisanych regionach lub kontach, skierowaną do szpitali i pracowników służby zdrowia. Będzie wspierać działania na swoim terytorium, aby maksymalizować możliwości sprzedażowe i budować silne relacje biznesowe z klientami. Celem jest zapewnienie korzystania z naszych produktów oraz zwiększenie udziału w rynku poprzez efektywną sprzedaż, opracowywanie i prezentowanie ofert handlowych.

Sposób aplikowania:

Prosimy o przesyłanie CV na adresy e-mail:

- Joanna Serafin -  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- Zofia Grzechnik - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Arthrex jest prywatną firmą, założoną w 1981 roku. Jesteśmy producentem wyrobów medycznych o globalnym zasięgu oraz liderem innowacji i edukacji medycznej w dziedzinie ortopedii.

Przedsiębiorstwo Arthrex Polska powstało w 2012 r. i od tego czasu nieustannie umacnia swoją pozycję jednego z najważniejszych producentów sprzętu medycznego na rynku polskim.

Nasz ciągły rozwój jest konsekwencją znakomitej oferty produktowej, jakości i obsługi. Misją firmy jest pomagać chirurgom w skuteczniejszym leczeniu pacjentów, dlatego też Arthrex, będąc pionierem w dziedzinie artroskopii, opracował ponad 12 000 innowacyjnych wyrobów i zabiegów chirurgicznych, których celem jest ograniczenie do minimum inwazyjności zabiegów ortopedycznych na całym świecie.