Praca - Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta
Firma CSP Spółka z o o
zatrudni
Specjalistę/kę ds. Obsługi Klienta
- Lokalizacja miejsca pracy: Kraków, ul. Życzkowskiego 19
- Zakres obowiązków kandydata
- Telefoniczna sprzedaż produktów Orange m.in. sprzedaż Internetu w technologii światłowodowej oraz usług i produktów dodatkowych
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientami
- Realizacja celów sprzedażowych
- Wprowadzanie zamówień do systemu
- Weryfikacja statusów zamówień
- Opis wymagań / oczekiwań wobec kandydata:
- Umiejętności sprzedażowe
- Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami
- Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Wysoka kultura osobista
- Łatwość pracy na kilku programach informatycznych jednocześnie
- Inicjatywa w działaniu
- Chęć stałego doskonalenia się
- Dyspozycyjność w wymiarze ½,3/4 lub całego etatu
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w Call Center
- Opis co firma oferuje kandydatowi:
- Stałą podstawę od 28,10 do 31 zł brutto/h oraz prowizję za sprzedaż
- Stabilną pracę z możliwością przejścia na umowę o pracę po 1 miesiącu pracy
- Szkolenie adaptacyjne
- Pracę stacjonarną (w biurze w Krakowie), a po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
- Przyjazną atmosferę w biurze, wyjścia integracyjne, zgrany zespół, strefę relaksu z PS5 - firmowy turniej w Fifę!
- Realny rozwój w strukturach firmy
- Benefity po 3 miesiącach od zatrudnienia
- Program poleceń pracowników - polecasz, zarabiasz!
- Sposób aplikowania: za pośrednictwem linku: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=8ddecebc0301499d9e00b99928c2242f
- Social Media:
- https://www.facebook.com/ContactSales
- https://www.instagram.com/contact_sales/
- https://www.youtube.com/@contactsalespoland7197?si=Y7NO0z4yBYjuJqxd
- https://www.tiktok.com/@contactsales
- Szczegóły
-
Poprawiono: 17 października 2024
-
Odsłony: 127