Biuro podróży WYGODA organizujące wyjazdy narciarskie

szuka osób ze statusem Studenta chętnych do telefonicznej obsługi klienta

albo z doświadczeniem w pracy na stanowisku call center (min. 1 rok)

Praca stacjonarna w Krakowie w dzielnicy Podgórze (plac Bohaterów Getta).

Praca polega na:

 - odbieraniu telefonów od klientów,

 - udzielaniu im informacji dotyczących oferty,

 - dokonywaniu zmian w rezerwacjach zgodnie z wolą klienta,

- -wykonywaniem telefonów do klientów z informacjami dotyczącymi ich rezerwacji.

 

Nie pozyskujemy klientów, sami do nas dzwonią.

 

 - Stawka 29 zł/h dla studentów,

 - możliwość dopasowania grafika do zajęć,

 - praca nie mniej niż 3 h dziennie, min 4 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek),

 - w przypadku osób z doświadczeniem umowa i stawka do uzgodnienia,

 - rozpoczęcie pracy możliwe w sierpniu lub kolejnych miesiącach,

 - znajomość ośrodków narciarskich Włoch, Francji, Austrii będzie dodatkowym atutem.

 

CV proszę wysyłać na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do tytułem REKRUTACJA – OBSŁUGA CALL CENTER

 

WYGODA TRAVEL Sp. z o.o. Pl. Boh. Getta 17/14, 30-547 Kraków