• En
  • USOS
  • Rekrutacja
  • Domy studenckie
  • Wydawnictwo
  • Wynajem obiektów
  • Basen
  • Laboratorium
  • Biblioteka
  • Zamówienia publiczne
  • Telefony
  •  E-mail AWF
  •  BIP  
AKF w Krakowie - strona główna
  • Startinne www
    • Wiadomości
    • USOSweb
    • Witryny internetowezwiązane z AKF
    • Mapa witryny
    • CoVid19
    • Artykuły archiwalne
    • Wybory
    • Zgłoszenianaruszeń prawa
  • o Uczelniwładze, kontakt
    • Kontaktosoby, telefony
    • Historiagodło, tradycja
    • Władze UczelniRektorzy, Senat
    • Polityka Jakościi certyfikaty ISO
    • Kierunki studiów
    • Informacjestatut, doktorzy HC
    • Projekty unijnefundusze EU
    • Ochrona danychosobowych
    • Uczelniany SystemJakości Kształcenia
    • Strategia Rozwoju
  • StrukturaUczelni
    • Dziekanaty» witryny wydziałów
    • Szkoła Doktorska
    • Studium Języków Obcychzespoły językowe
    • Biblioteka
    • Rada Naukowa
    • Centrum EdukacjiZawodowej
    • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
    • Jednostki pozawydziałowepodlegające Rektorom
    • AdministracjaKanclerz, Kwestor
  • StudenciDNiSS BS
    • Pomoc materialnastypendia, zapomogi
    • Domy studenckie
    • Inne informacje
    • Studiaregulaminy, odpłatności
    • Biuro Karier
    • Kierunki studiów
    • Zajęcia tutoringowe
    • Koła naukowe
    • Pełnomocnik Rektorads. osób niepełnosprawnych
    • Inspektor BHP
    • Koło PCK i klub HDK
    • Koło PTTK
    • Legia Akademicka
    • Pomoc psychologiczna
  • Naukai projekty
    • Szkoła Doktorska
    • Dział Naukii Wydawnictw
    • Tryby postępowaniao nadanie stopni naukowych
    • ProjektyNCN i MEiN
    • Specjalizacjaw dziedzinie fizjoterapii
    • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
    • Instytutowe Seminaria Naukowe
  • Pracownicydokumenty
    • Konferencje, konkursy
    • - formularzrobotyka i nowoczesne formy...
    • Regionalna Inicjatywa Doskonałości1. edycja 2024-2027
    • Zasady punktacjiza działalność naukową
    • Dokumenty Sekcji Kadr
    • Inne dokumenty
    • Badania Naukowe
    • Publiczne dyskusjenad rozprawą doktorską
    • Kryteria ocenynauczycieli akademickich
    • Dydaktyka
    • PPK
    • Więcej w INTRANECIEdostęp tylko z sieci AKF
    • Pomoc psychologiczna
  • Erasmus+POW ER, OLS
    • AktualnościErasmus+
    • EPS/ECHE
    • Info for incoming...
    • Dla studentów
    • Dla pracowników
    • Kontaktkoordynatorzy
    • umowy z uczelniami
    • formularzna studia 2025-2026
    • formularzna praktyki 2024-2025
    • formularzna B.I.P. 2024-2025
    • statystyki
  • Sport
    • Aktualności sportowe
    • Dokumenty AMM i AMP
    • Imprezy sportowe
    • Popularyzacja sportu
    • KS AZS-AWF Kraków
    • Trenerzy na Igrzyskach
    • Olimpijczycy z AKF
    • Narodowa Reprezentacja Akademicka
    • Archiwum artykułów
  • Galeriemultimedia
    • Zdjęciaponad 10 000 zdjęć
    • Filmyo AKF w Krakowie
    • WF z AWF
    • Biegi narciarskiezJustyną Kowalczyk
    • Znak graficzny AKF
  • Rozkładyzajęć
  • Start ⇒
  • Pracownicy ⇒
  • Kryteria oceny ⇒
  • Szczegółowe kryteria oceny pracowników dydaktycznych,zatrudnionych na Wydziale Rehabilitacji Ruchowej.

Szczegółowe kryteria oceny pracowników dydaktycznych,zatrudnionych na Wydziale Rehabilitacji Ruchowej.

1. Pracownik dydaktyczny, zatrudniony na czas nieokreślony, oceniany jest co cztery lata. Podstawę oceny stanowią:
  • opublikowanie w ciągu 4 lat materiałów dydaktycznych (np. skryptu, zestawu ćwiczeń w różnych jednostkach chorobowych, testów itp.) lub podręcznika lub rozdziału w monografii a także opublikowanie przynajmniej jednego artykułu naukowego rocznie,
  • aktywny - czynny udział przynajmniej w jednej konferencji naukowej rocznie,
  • aktywność zawodowa podnosząca walory dydaktyczne ocenianego przejawiająca się specjalistycznymi szkoleniami krajowymi i zagranicznymi,
  • przeprowadzenie minimum jednego wykładu monograficznego w okresie roku, w obrębie swojej specjalności, dla studentów i pracowników,
  • budzenie zainteresowań naukowych i zawodowych wśród studentów, włączanie się w pracę kół naukowych,
  • opieka promotorska nad studentami przygotowującymi prace magisterskie,
  • pozytywna opinia kierownika zakładu i studentów na temat poziomu prowadzonych zajęć dydaktycznych.
2. Pracownik dydaktyczny, zatrudniony na czas określony, oceniany jest na rok przed wygaśnięciem zatrudnienia. Podstawę oceny stanowią:
  • opublikowanie przynajmniej jednego artykułu naukowego rocznie,
  • aktywny - czynny udział przynajmniej w jednej konferencji naukowej rocznie,
  • aktywność zawodowa podnosząca walory dydaktyczne ocenianego przejawiająca się specjalistycznymi szkoleniami krajowymi i zagranicznymi,
  • przeprowadzenie minimum jednego wykładu monograficznego w okresie roku, w obrębie swojej specjalności, dla studentów i pracowników,
  • budzenie zainteresowań naukowych i zawodowych wśród studentów, włączanie się w pracę kół naukowych,
  • opieka promotorska nad studentami przygotowującymi prace magisterskie,
  • pozytywna opinia kierownika zakładu i studentów na temat poziomu prowadzonych zajęć dydaktycznych.
3. Kryteria ogólne (wyciąg ze strony internetowej Uczelni) oceny pracowników dydaktycznych zatrudnionych w Uczelni w pełnym wymiarze czasu pracy. Ocena co cztery lata. Podstawę oceny stanowią:
  • autorstwo podręczników, skryptów akademickich i innych pomocy dydaktycznych,
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych przydatnych w pracy dydaktycznej,
  • działalność popularyzatorska,
  • poziom prowadzonych zajęć dydaktycznych (opinia studentów),
  • publikacje naukowe i ranga wydawnictw lub czasopism, w których się ukazały,
  • uczestnictwo w prestiżowych konferencjach naukowych i jego charakter,
  • aktywność w pozyskiwaniu środków na badania ze źródeł zewnętrznych,
  • nagrody i wyróżnienia instytucji i towarzystw naukowych i sportowych,
  • funkcje pełnione w krajowych i międzynarodowych organizacjach i towarzystwach naukowych oraz w AWF,
  • udział i pełnione funkcje w krajowych i międzynarodowych organizacjach i stowarzyszeniach kultury fizycznej.
  • udział w kolegiach redakcyjnych czasopism naukowych i jego charakter.
Poprawiono: 24 października 2012
  • Poprzedni artykuł
  • Następny artykuł
  • Inwestycje
  • Dojazd
  • Plan kampusu
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Login


© 2025 AKF w Krakowie - strona główna

Na początek