• En
  • USOS
  • Rekrutacja
  • Domy studenckie
  • Wydawnictwo
  • Wynajem obiektów
  • Basen
  • Laboratorium
  • Biblioteka
  • Zamówienia publiczne
  • Telefony
  •  E-mail AWF
  •  BIP  
AKF w Krakowie - strona główna
Menu
  • Startinne www
      • Bieżące wiadomości
      • USOSwebdla wszystkich
      • Witryny internetowewitryny www związane z AWF
      • Wybory2024-2028
      • CoVid19
      • Mapa witryny
      • Artykuły archiwalne
  • o Uczelniwładze, kontakt
      • Kontaktwyszukiwarka, telefony
      • Historiagodło, tradycja
      • Władze Uczelnirektorzy, senat
      • Polityka Jakościi certyfikaty ISO
      • Kierunki studiów
      • Informacjestatut, doktorzy HC
      • Projekty unijnefundusze EU
      • Ochrona danychosobowych
      • Uczelniany SystemJakości Kształcenia
      • Strategia Rozwoju
      • Zgłoszenianaruszeń prawa
  • StrukturaUczelni
      • Dziekanaty» witryny wydziałów
      • Szkoła Doktorska
      • Studium Języków Obcychzespoły językowe
      • Biblioteka
      • Rada Naukowa
      • Centrum EdukacjiZawodowej
      • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
      • Jednostki pozawydziałowerektor, prorektorzy
      • AdministracjaKanclerz, Kwestor
  • StudenciDNiSS-BS
      • Pomoc materialnastypendia, zapomogi
      • Informacjekredyty, różne
      • Studiarozkłady zajęć, regulaminy, odpłatności
      • Koło PCK i klub HDK
      • Kierunki studiów
      • Zajęcia tutoringowe
      • Koła naukowe
      • Koło PTTK
      • Inspektor BHP
      • Legia Akademicka
      • Pełnomocnik Rektorads. Osób Niepełnosprawnych
      • Biuro Karier
      • Pomoc psychologiczna
      • Domy studenckie
  • Naukai doktoranci
      • Informacje ogólnedla doktorantów
      • Dział Naukii Wydawnictw
      • Tryby postępowaniao nadanie stopni naukowych
      • ProjektyNCN oraz MEiN
      • Specjalizacjaw dziedzinie fizjoterapii
      • Pomoc materialnadla studentów i doktorantów
      • Studia doktoranckiena wydziale WFiS
      • Studia doktoranckiena wydziale RR
      • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
      • Instytutowe Seminaria Naukowe
  • Pracownicydokumenty
      • Konferencjekonferencje, konkursy
      • Regionalna Inicjatywa Doskonałości - 1 edycja2024-2027
      • Więcej w INTRANECIEdostęp tylko z terenu AWF
      • Zasady punktacjiza działalność naukową
      • Dydaktyka
      • Pomoc psychologiczna
      • Dokumenty Sekcji Kadr
      • Inne dokumenty
      • Badania Naukowe
      • Publiczne dyskusjenad rozprawą doktorską
      • Kryteria ocenynauczycieli akademickich
      • PPK
  • Erasmus+PO WER, OLS
      • AktualnościErasmus+
      • EPS/ECHE
      • Info for incoming...
      • Dla studentów
      • Dla pracowników
      • Kontaktkoordynatorzy
      • umowy z uczelniami
      • formularzna studia 2025/26
      • formularz na praktyki 2024/25
      • formularzna B.I.P. 2024/25
      • statystyki
  • Sportolimpijczycy
      • Aktualności sportowe
      • Dokumenty AMM i AMP
      • Imprezy sportowe
      • Popularyzacja sportu
      • KS AZS-AWF Kraków
      • Trenerzy na Igrzyskach
      • Olimpijczycy z AWF
      • Archiwum artykułów
      • Narodowa Reprezentacja Akademicka
  • Galeriefilmy, zdjęcia
      • Zdjęcia9200+ zdjęć
      • Filmyo AWF w Krakowie
      • Podcasty
      • WF z AWF
      • Biegi narciarskiez Justyną Kowalczyk
      • Znak graficzny AKF
  • Rozkładyzajęć
  • Home /
  • Start /
  • CoVid19

Zarządzenie nr 19/2021 Rektora Akademii Wychowania Fizycznego z dnia 8 czerwca 2021 roku w sprawie funkcjonowania Akademii w trakcie trwania epidemii SARS-COV-2/COVID-19

ZARZĄDZENIE NR 19/2021 Rektora Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie z dnia 8 czerwca 2021 roku w sprawie funkcjonowania Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie w trakcie trwania epidemii SARS-COV-2/COVID-19

Na podstawie art. 23 ust. 1, ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tj. Dz.U. z 2021 roku, poz. 478 z późn. zm.), w związku z ustawą z dnia 2 marca 2020 roku - o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz.U z 2020 roku, poz. 1842 z późn. zm.) oraz w związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 roku w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2021 roku, poz. 861 z późn. zm.) w wykonaniu rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 25 lutego 2021 roku w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania niektórych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U. z 2021 roku, poz. 363) zarządzam co następuje:

§1

  1. Od 14 czerwca 2021 roku wszystkie zajęcia dydaktyczne na wszystkich kierunkach studiów (niezależnie od formy i trybu kształcenia) i na kursach organizowanych przez Centrum Edukacji Zawodowej (CEZ) oraz zajęcia praktyczne odbywające się w ramach projektów finansowanych ze środków zewnętrznych realizowanych na podstawie umów zawartych przez Uczelnię z instytucjami finansującymi, zwanych dalej „Projektami" będą prowadzone zdalnie z wykorzystaniem platformy Microsoft 365, z wyłączeniem:
  1. ćwiczeń, których nie da się przeprowadzić zdalnie w sposób umożliwiający osiągnięcie założonych efektów uczenia się, w tym zajęć realizowanych w obiektach sportowych;
  2. ćwiczeń klinicznych;
  3. przedmiotów zawodowych kształtujących umiejętności praktyczne.
  1. Dziekanów, Kierownika CEZ i Kierowników Projektów zobowiązuję i upoważniam do określenia i zatwierdzenia listy przedmiotów realizowanych w ramach poszczególnych kierunków studiów oraz kursów spełniających kryteria określone w ust. 1 pkt. 1-3, w ramach których zajęcia mogą odbywać się stacjonarnie.

§2

  1. W okresie, o którym mowa w § 1 ust. 1. obrony prac licencjackich, magisterskich i doktorskich oraz posiedzenia komisji habilitacyjnych odbywają się co do zasady staqonarnie z zachowaniem obowiązującego aktualnie rygoru sanitarnego, z tym że mogą odbywać się również zdalnie (on-line) za zgodą odpowiednio:
  1. Dziekana - w przypadku obron prac licencjackich i magisterskich,
  2. Przewodniczącego Rady Naukowej, na pisemny wniosek Przewodniczącego Komisji Doktorskiej lub Habilitacyjnej - w przypadku obron prac doktorskich i posiedzeń komisji habilitacyjnych.
  1. Posiedzenia organów Uczelni, komisji i innych ciał kolegialnych, w tym organów samorządu studenckiego i samorządu doktoranckiego, odbywają się co do zasady stacjonarnie, na terenie Uczelni z zachowaniem obowiązującego aktualnie rygoru sanitarnego, z tym że mogą odbywać się zdalnie (on-line) za zgodą Rektora.

§3

  1. W okresie, o którym mowa w § 1 ust. 1 zobowiązuję dziekanów wydziałów, dyrektorów instytutów i Dyrektora CLNB do zabezpieczenia ciągłości prowadzenia koniecznych badań naukowych.
  2. Badania muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie w Uczelni przepisami z zachowaniem obowiązujących aktualnie przepisów sanitarnych związanych z epidemią SARS-COV-2/COVID-19.
  3. W sprawach nie uregulowanych w przepisach i instrukcjach dotyczących prowadzenia badań i funkcjonowania laboratoriów i pracowni badawczych decyzję podejmuję Dyrektor CLNB.

§4

Zobowiązuję osoby zamieszkujące w domach studenckich do stosowania się do obowiązujących aktualnie przepisów sanitarnych, zarządzeń i komunikatów ogłaszanych przez Rektora i władze Uczelni oraz poleceń Kierownika Działu Domów Studenckich.

§5

  1. Od dnia 14 czerwca 2021 roku wszyscy pracownicy Uczelni są zobowiązani do realizacji swoich obowiązków wynikających z Regulaminu Pracy zgodnie rozkładem czasu pracy obowiązującym dla stanowisk pracy, na których są zatrudnieni.
  2. W okresie, o którym mowa w ust. 1. pracę w formie zdalnej świadczyć mogą jedynie pracownicy będący nauczycielami akademickimi, którzy prowadzą zajęcia, o których mowa w § 1. ust.l. z tym że:
  1. poza siedzibą Uczelni dopuszcza się pracę w normalnym wymiarze czasu pracy, tj. w ramach pensum i zgodnie z harmonogramem zajęć, ale wybór sposobu wykonywania pracy w tej formie przez pracowników poszczególnych jednostek wymaga uzyskania zgody odpowiednio - dla podległych mu pracowników: Dziekana, Kierownika CEZ lub Kierownika Projektu;
  2. pracy w trybie zdalnym nie mogą wykonywać pracownicy, których obowiązkiem jest zapewnienie ciągłości badań naukowych i działania aparatury;
  3. organizacja pracy, w tym w formie zdalnej, podległych pracowników oraz nadzór nad terminowością i prawidłowością wykonywanych zadań należy do kierowników jednostek organizacyjnych z tym, że sposób wykonywania pracy w formie zdalnej dla każdego wykonującego ją pracownika i możliwość bezpośredniego kontaktu z nim muszą być przedstawione przez kierownika jednostki organizacyjnej i uzyskać akceptację odpowiednio - dla podległych mu pracowników: Dziekana, Kierownika CEZ lub Kierownika Projektu;
  4. organizacja pracy w trybie zdalnym musi zagwarantować ciągłość wykonywania wszystkich obowiązków służbowych;
  5. kierownicy jednostek organizacyjnych zobowiązani są do przygotowania wykazu osób, które wykonują pracę zdalną, harmonogramu dotyczącego tej formy pracy dla poszczególnych pracowników i przekazania go do akceptacji odpowiednio - dla podległych mu pracowników: Prorektorowi, Dziekanowi, a następnie do złożenia w Dziale Spraw Pracowniczych.

§6

  1. Zobowiązuję Dział Spraw Pracowniczych do nadzoru nad realizacją przez poszczególnych pracowników obowiązków wynikających z Regulaminu Pracy z uwzględnieniem zmian wymienionych w § 5 niniejszego zarządzenia.
  2. Kierownicy badawczo-dydaktycznych jednostek organizacyjnych, którzy uzyskali zgodę swoich przełożonych na pracę zdalną bezwzględnie muszą przekierować numery służbowych telefonów na swoje telefony komórkowe.
  3. Kierownik jednostki organizacyjnej, której pracownik wykonuje pracę zdalną musi zapewnić techniczne możliwości do wykonywania powierzonych temu pracownikowi zadań.
  4. Zobowiązuję Kanclerza do zapewnienia technicznych możliwości prowadzenia zajęć dydaktycznych w formie zdalnej z terenu Uczelni.

§7

Ewentualne zmiany w zasadach i zakresie funkcjonowania obiektów Uczelni w związku z aktualnie obowiązującymi przepisami związanymi z epidemią SARS-COV-2/COVTD-19 określa Kanclerz w formie komunikatów z zastrzeżeniem spraw, które mogą mieć wpływ na formę i sposób realizacji zajęć dydaktycznych, dla których zasady może określać jedynie Rektor.

§8

  1. Zobowiązuję wszystkich pracowników, studentów, doktorantów oraz inne osoby przebywające na terenie obiektów AWF do przestrzegania aktualnie obowiązujących przepisów związanych z epidemią SARS-COV-2/COVID-19 wydawanych przez organy państwowe i władze Uczelni.
  2. Zobowiązuję kierowników wszystkich jednostek organizacyjnych do śledzenia zmian w przepisach, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu i informowania o tych zmianach podległych sobie pracowników.
  3. Zobowiązuję osoby uprawnione do wydawania komunikatów związanych z funkcjonowaniem Akademii w okresie epidemii SARS-COV-2/COVID-19 do przekazywania ich do Działu Informatyki.
  4. Zobowiązuję Kierownika Działu Informatyki do bieżącej aktualizacji kategorii poświęconej tematyce związanej z epidemią SARS-COV-2/COVID-19 w serwisie internetowym Uczelni o otrzymane informacje, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu.
  5. Nadzór nad prowadzeniem i akrualizaqą części serwisu internetowego Uczelni, o której mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu powierzam Kanclerzowi.

§9

  1. W okresie od 14 czerwca 2021 roku do odwołania zalecam wszystkim pracownikom realizację swoich obowiązków wynikających z Regulaminu Pracy w sposób, który umożliwi ograniczenie do minimum bezpośrednią obsługę interesantów.
  2. W celu zapewnienia prawidłowej komunikacji zalecam wykorzystywanie korespondencji elektronicznej i kontaktów telefonicznych.

§10

  1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 14 czerwca 2021 roku.
  2. Z dniem wejścia w życie niniejszego Zarządzenia traci moc Zarządzenie nr 6/2021 Rektora Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie z dnia 12 lutego 2021 roku w sprawie funkcjonowania Akademii Wychowania Fizycznego Krakowie w trakcie trwania epidemii SARS-COV-2/COVID-19.
  3. Z dniem wejścia w życie niniejszego Zarządzenia tracą moc wszystkie dotychczasowe komunikaty Rektora i Kanclerza Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie dotyczące funkcjonowania Akademii Wychowania Fizycznego Krakowie w trakcie trwania epidemii SARS-COV-2/COVID-19.

REKTOR
prof. dr hab. Andrzej Klimek

Poprawiono: 09 czerwca 2021
  • Poprzedni artykuł
  • Następny artykuł
  • Wiadomości
  • Inwestycje
  • Dojazd
  • Plan kampusu
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Login

Partnerzy i sponsorzy


© 2025 AKF w Krakowie - strona główna

Na początek