• En
  • USOS
  • Rekrutacja
  • Domy studenckie
  • Wydawnictwo
  • Wynajem obiektów
  • Basen
  • Laboratorium
  • Biblioteka
  • Zamówienia publiczne
  • Telefony
  •  E-mail AWF
  •  BIP  
AKF w Krakowie - strona główna
Menu
  • Startinne www
      • Bieżące wiadomości
      • USOSwebdla wszystkich
      • Witryny internetowewitryny www związane z AWF
      • Wybory2024-2028
      • CoVid19
      • Mapa witryny
      • Artykuły archiwalne
  • o Uczelniwładze, kontakt
      • Kontaktwyszukiwarka, telefony
      • Historiagodło, tradycja
      • Władze Uczelnirektorzy, senat
      • Polityka Jakościi certyfikaty ISO
      • Kierunki studiów
      • Informacjestatut, doktorzy HC
      • Projekty unijnefundusze EU
      • Ochrona danychosobowych
      • Uczelniany SystemJakości Kształcenia
      • Strategia Rozwoju
      • Zgłoszenianaruszeń prawa
  • StrukturaUczelni
      • Dziekanaty» witryny wydziałów
      • Szkoła Doktorska
      • Studium Języków Obcychzespoły językowe
      • Biblioteka
      • Rada Naukowa
      • Centrum EdukacjiZawodowej
      • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
      • Jednostki pozawydziałowerektor, prorektorzy
      • AdministracjaKanclerz, Kwestor
  • StudenciDNiSS-BS
      • Pomoc materialnastypendia, zapomogi
      • Informacjekredyty, różne
      • Studiarozkłady zajęć, regulaminy, odpłatności
      • Koło PCK i klub HDK
      • Kierunki studiów
      • Zajęcia tutoringowe
      • Koła naukowe
      • Koło PTTK
      • Inspektor BHP
      • Legia Akademicka
      • Pełnomocnik Rektorads. Osób Niepełnosprawnych
      • Biuro Karier
      • Pomoc psychologiczna
      • Domy studenckie
  • Naukai doktoranci
      • Informacje ogólnedla doktorantów
      • Dział Naukii Wydawnictw
      • Tryby postępowaniao nadanie stopni naukowych
      • ProjektyNCN oraz MEiN
      • Specjalizacjaw dziedzinie fizjoterapii
      • Pomoc materialnadla studentów i doktorantów
      • Studia doktoranckiena wydziale WFiS
      • Studia doktoranckiena wydziale RR
      • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
      • Instytutowe Seminaria Naukowe
  • Pracownicydokumenty
      • Konferencjekonferencje, konkursy
      • Regionalna Inicjatywa Doskonałości - 1 edycja2024-2027
      • Więcej w INTRANECIEdostęp tylko z terenu AWF
      • Zasady punktacjiza działalność naukową
      • Dydaktyka
      • Pomoc psychologiczna
      • Dokumenty Sekcji Kadr
      • Inne dokumenty
      • Badania Naukowe
      • Publiczne dyskusjenad rozprawą doktorską
      • Kryteria ocenynauczycieli akademickich
      • PPK
  • Erasmus+PO WER, OLS
      • AktualnościErasmus+
      • EPS/ECHE
      • Info for incoming...
      • Dla studentów
      • Dla pracowników
      • Kontaktkoordynatorzy
      • umowy z uczelniami
      • formularzna studia 2025/26
      • formularz na praktyki 2024/25
      • formularzna B.I.P. 2024/25
      • statystyki
  • Sportolimpijczycy
      • Aktualności sportowe
      • Dokumenty AMM i AMP
      • Imprezy sportowe
      • Popularyzacja sportu
      • KS AZS-AWF Kraków
      • Trenerzy na Igrzyskach
      • Olimpijczycy z AWF
      • Archiwum artykułów
      • Narodowa Reprezentacja Akademicka
  • Galeriefilmy, zdjęcia
      • Zdjęcia9200+ zdjęć
      • Filmyo AWF w Krakowie
      • Podcasty
      • WF z AWF
      • Biegi narciarskiez Justyną Kowalczyk
      • Znak graficzny AKF
  • Rozkładyzajęć
  • Home /
  • Start /
  • CoVid19 /
  • ZARZĄDZENIE NR 9/2022 Rektora Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie z dnia 12 maja 2022 roku

Komunikat Rektora z dnia 29 kwietnia 2021 roku w sprawie realizacji zajęć dydaktycznych od 1 maja

Komunikat Rektora z dnia 29 kwietnia 2021 roku w sprawie realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych na wszystkich kierunkach studiów i w ramach kursów organizowanych przez Centrum Edukacji Zawodowej w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz zajęć praktycznych odbywających się w ramach projektów finansowanych ze środków zewnętrznych realizowanych na podstawie umów zawartych przez Uczelnię z instytucjami finansującymi w okresie od 1 maja 2021 roku.

  1. Na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 25 lutego 2021 roku w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania niektórych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U. z 2021 roku, poz. 363) informuję, iż w okresie od 01 maja 2021 roku wszystkie zajęcia dydaktyczne na wszystkich kierunkach studiów (niezależnie od formy i trybu kształcenia) i na kursach organizowanych przez Centrum Edukacji Zawodowej (CEZ) oraz zajęcia praktyczne odbywające się w ramach projektów finansowanych ze środków zewnętrznych realizowanych na podstawie umów zawartych przez Uczelnię z instytucjami finansującymi, zwanych dalej „Projektami” będą prowadzone zdalnie, z wyłączeniem:
    1. ćwiczeń, których nie da się przeprowadzić zdalnie w sposób umożliwiający osiągnięcie założonych efektów uczenia się, w tym zajęć realizowanych w obiektach sportowych, z tym że podczas zajęć realizowanych jednocześnie w obu pomieszczeniach siłowni może przebywać połowa grupy dziekańskiej,
    2. ćwiczeń klinicznych,
    3. przedmiotów zawodowych kształtujących umiejętności praktyczne.
  2. Dziekanów, Kierownika CEZ i Kierowników Projektów zobowiązuję i upoważniam do określenia i zatwierdzenia listy przedmiotów realizowanych w ramach poszczególnych kierunków studiów oraz kursów spełniających kryteria określone w pkt.1 lit. a)-c), w ramach których zajęcia mogą odbywać się stacjonarnie.
  3. Zalecam kierownikom jednostek organizacyjnych Uczelni i osobom kierującym Projektami zorganizowanie pracy podległych sobie pracowników w taki sposób, aby ograniczyć do minimum możliwość transmisji wirusa SARS - COV-2 tj. na stanowiskach, na których jest to możliwe do zrealizowania proszę zaplanować i zorganizować pracę w formie zdalnej przy uwzględnieniu zasad dotyczących czasu pracy i warunków jej organizacji w tej formie określonych w § 6 Zarządzenia Rektora nr 6/2021 z dnia 12 lutego 2021 roku oraz harmonogramu zajęć, o których mowa w pkt. 2.
  4. Zobowiązuję Kierownika Działu Spraw Pracowniczych do kontroli czasu pracy poszczególnych pracowników w oparciu o harmonogramy przygotowane przez kierowników jednostek organizacyjnych Uczelni.

REKTOR
(-) prof. dr hab. Andrzej KLIMEK

Poprawiono: 30 kwietnia 2021
  • Poprzedni artykuł
  • Następny artykuł
  • Wiadomości
  • Inwestycje
  • Dojazd
  • Plan kampusu
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Login

Partnerzy i sponsorzy


© 2025 AKF w Krakowie - strona główna

Na początek